김과장 비즈니스 영어로 날다

[김과장 비즈니스 영어로 날다] 2 Reason Why Outsourcing Your Call Center Might Be Right for You (콜센터를 외부에 위탁하는 것이 당신에게 맞는 두 가지 이유)

슈퍼재즈 2020. 5. 26. 15:52
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[김과장 영어로 날다] 2020. 02 . 01 리뷰 - Why not make use of experienced people who are at the ready? (만반의 준비가 되어 있는 경력자들을 이용하는 것이 어떠실까요?)


<Today's Expression>

be at the ready 대기하고 있다 (만반의 준비가 되어있다)
A big storm is approaching the city, so emergency services are at the ready.
큰 폭풍우가 도시로 다가오고 있어서 응급 서비스가 만반의 준비를 하고 있다.

it's easy to see why 왜 ~인지 쉽게 알 수 있다.
It's easy to see why people are concerned about the price increases.
사람들이 왜 가격 인상에 대해 걱정하는지는 쉽게 알 수 있다.

be well-versed in ~에 조예가 깊다. (well-versed 정통한)
The job will be offered to someone who is well-versed in the Asia markets.
이 일은 아시아 시장에 조예가 깊은 사람에게 제안될 것이다.


<Today's vocabs>

seasonal 계절에 따라 다른
Analysts are carefully tracking the seasonal changes in consumers' buying habits.
분석가들은 소비자의 구매 습관에서 계절에 따른 변화를 세심하게 추적하고 있다.


<Business Scenes>

Why not make use of experienced people who are at the ready?

1. Handling seasonal demand
Call centers can help you handle a high volume of calls at any time.
It's easy to see why many companies choose this option.

2. Utilizing industry experience
Rather than training your own call center works, why not make use of experienced people who are at the ready?
Experts who are well-versed in your industry can give your customers the help they need.


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